1992 New Zealand

Rejsen til New Zealand i 1992 var faktisk tre rejser i én. Men nu var der jo også langt derud 🙂

Pre-tour’en var en minibustur rundt på Sydøen sammen med 12 tablere/tabletter fra England, Tyskland, Schweiz og Sverige.

Klik på billedet for at se video af Jan’s Bungy Jump.

En naturoplevelse er absolut særklasse. Vi forelskede os pladask for Queenstown. I rigtig mange år stod Queenstown som ‘stedet’, hvor vi ville flytte til, når vi en dag stoppede med at arbejde.

Klik på billedet og se fotos og videos fra WOCO.

Som landsformand for Round Table Danmark deltog Jan i WOCO’s (World Council of Service Clubs) årsmøde i Parmerston North.

Fruen var ‘ledsager’ – med dertilhørende pligter og fornøjelser.

Udover de meget ‘formelle’ møder var det på rigtig tablervis en masse ‘fest og farver’

Post-tour’en var en rundtur på Nordøen – incl. Auckland – i mobilhome sammen med Doris og Svend Leegaard (‘min’ pressesekretær i eksekutivkomitéen).

En speciel oplevelse at stå Cape Reinga (nordspidsen af nordøen) og tænke på, at Danmark lå under ens fødder – altså sådan ca. 12.700 km nede.

Klik på billedet og se fotos og videos fra turen.