Rejsen til New Zealand i 1992 var faktisk tre rejser i én. Men nu var der jo også langt derud 🙂
Pre-tour’en var en minibustur rundt på Sydøen sammen med 12 tablere/tabletter fra England, Tyskland, Schweiz og Sverige.


En naturoplevelse er absolut særklasse. Vi forelskede os pladask for Queenstown. I rigtig mange år stod Queenstown som ‘stedet’, hvor vi ville flytte til, når vi en dag stoppede med at arbejde.

Som landsformand for Round Table Danmark deltog Jan i WOCO’s (World Council of Service Clubs) årsmøde i Parmerston North.
Fruen var ‘ledsager’ – med dertilhørende pligter og fornøjelser.
Udover de meget ‘formelle’ møder var det på rigtig tablervis en masse ‘fest og farver’
Post-tour’en var en rundtur på Nordøen – incl. Auckland – i mobilhome sammen med Doris og Svend Leegaard (‘min’ pressesekretær i eksekutivkomitéen).
En speciel oplevelse at stå Cape Reinga (nordspidsen af nordøen) og tænke på, at Danmark lå under ens fødder – altså sådan ca. 12.700 km nede.

